У Дніпрі тестують нову адмінпослугу через систему iGov

10 липня 2018 12:07
У Дніпрі тестують нову адмінпослугу через систему iGov
Жителі Соборного та Центрального району Дніпра можуть внести свої дані до реєстру мешканців без відвідування ЦНАПу – через портал iGov. Наразі нова електронна можливість для подальшого спрощення життя функціонує у тестовому режимі. Про це повідомляє Дніпроград з посиланням на сторінку виконувачки обов’язків заступника міського голови Яніки Мерило у Facebook.

«Наскільки я знаю, це вперше в Україні, коли жителі не повинні самостійно приходити для надання повного пакета документів для формування реєстру, а можуть подати документи через інтернет», - зазначила Яніка Мерило.

Для внесення інформації за допомогою iGov необхідно:

1) Обрати на порталі місто Дніпро.

2) Пройти авторизацію за допомогою BankID або ЕЦП.

3) Заповнити анкету (в тому числі ввести свою інформацію про адресу, а також інформацію про інших зареєстрованих).

4) Завантажити скан-копії паспортів та ІПН всіх зареєстрованих осіб. У разі реєстрації дітей завантажуються також свідоцтва про народження.

5) Завантажити документ про права майна. Жителі приватних будинків повинні завантажити всі сторінки будинкової книги.

6) Вибрати зручний метод отримання відповіді (електронною поштою або поштою).

7) Підписати заяву за допомогою ЕЦП.

Після цього Ви отримаєте відповідь про внесення інформації до реєстру.

Сервіс доступний за наступним посиланням: igov.org.ua/service/740/general

Нагадаємо, що портал державних послуг iGov перейде на баланс Дніпропетровської обласної державної адміністрації. 

Раніше повідомлялося, що мешканці Дніпропетровщини можуть отримати онлайн через систему IGov понад 230 адмінпослуг.

Читайте також